Wednesday 13 March 2013

menu minggu lepas

Umur baru , semangat baru, semangat  aku nak memasak pun meruap-ruap semenjak dua menjak ni.Haish semakin meriahlah blog aku ni dengan cerita masak-masak ye.Itupun kalau aku rajin nak update blog ni,  aku bukan nak ingat korang je.Aku banyak lagi kerja lain yang  nak buat.So Sesiapa yang rasa berminat dengan juadah makan malam aku ni silalah jamu mata dan rajin-rajinkan diri selak  resepinya di sini dan di sini.


Juadah makan malam minggu lepas, juadah makan malam tadi aku akan update as soon as possible.
 Kangkung goreng belacan
Ikan cencaru bakar
 
Kicap kipas udang lemak manis campur hirisan  cili api dan  hirisan bawang kemudian diperah sedikit limau kasturi
 Boleh tahan juge mulut budak ni, makan sambil membebel
 kobis panjang goreng ikan bilis
 Sambal sardin
Telur dadar bawang




Sekian saje cerita aku setakat ni.jumpa lagi.............




Sekadar luahan perasaan

Terima kasih kepada rakan facebook Sti Aishah, Nur Syafiqah Eika(macam kukenal je budak pompuan ni) dan  Ieqa Rahim AKA Miow miow yang  sudi mengucapkan selamat hari lahir kepada aku.






Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )