Thursday 14 March 2013

Civic Rice Milk ; Rahsia kulit halus mulus Fasha Sandha ; tak caya udah

Lumrah manusia, sudah terang lagi bersuluh. kalau boleh cuba elakkan penggunaan lampu di tempat yang terang. Apa yang aku merepek ni, alah ni sekadar ingin menasihatkan seorang makcik tut.

Aku tak cakap pun yang Fasha Sandha guna Civic  rice milk cleansing cream .Abaikan tajuk berani mati aku tu.Takkan Fasha Sandha nak saman makcik sendiri kot : )?Aku cuma nak bagitahu  yang kulit wajah kita akan menjadi halus mulut seperti kulit wajah Fasha Sandha sekiranya kita mengunakan produk cleasing cream yang dirumus dari Rice milk, Vitamin E dan Kolagen ni.Tak percaya  sudah, nenen mu sebelah??????


Sekiranya berminat dengan produk Civic rice milk cleansing cream  ni sila  erghhh erghhh entah aku pun tak tahu nak order kat mana,  cer tanya ratu kebaya, aku beli kat dia.



 Sepupu Fasha Sandha tak ingatlah belah mana, kalau tak silap aku belah once dia yang belah Ahmad Dhani-ni single and available, sila dapatkan no hp dia kat Ahmad Dhani
 
 Makcik Fasha Sandha yang ni memang rapat dengan Fasha Sandha tapi cuma dalam mimpi saje



 Sekadar luahan hati


Hari ni mood blogging ke laut yang tak bertepi




Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )