Tuesday 5 March 2013

mee kuning tanpa bahan pengawet dan pewarna

Sedapnya dapat makan mee goreng tanpa bahan pengawet dan pewarna.Erkk kenyang syukur Alhamdulillah, rejeki jangan ditolak musuh jangan dicari ye dak.Cer tanya cer tanya macam mana aku tahu yang mee kuning  kak limah goreng ni tak de bahan pengawet? Mestilah aku tahu sebab yang buat mee kuning ni  rakan sekerja aku ,ingat tak dengan rakan sekerja  aku ni ,alah  tahun lepas dia ada buat open house, cer ingat cer ingat.

 Saper nak resepi mee kuning sila ambik kat sini , resepinya lebih kurang sama dengan resepi kawan aku, cuma bezanya kawan aku tak letak pewarna kuning dan bahan pengawet.
 Mee kuning air tangan kawan telah digoreng  oleh kak limah, sesiapa ni nak resepi mee goreng sila tanya kak limah sendiri
 Sejak bila pulak kak limah ada tahi lalat bawah mata ni??





Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )