Tuesday 19 March 2013

RSYC

Aku tengah tak de mood sekarang ni. Hatiku  telah disiat-siat, dirobek-robek dan ditikam berkali-kali  oleh manusia yang aku tak pasti spesisnya. Hatiku berdarah tapi aku tak mampu buat apa-apa. Marah , sedih, benggang,kecewa  semuanya  bersatu di hati. Aku sedar yang kau durian aku timun, kau lenyek aku mamposs aku lenyek kau juge mamposss.Dah lah aku tak nak bercerita pasal dia lagi. Hati aku semakin terbakar  bila mengingatkan kata-katanya tadi. ni off record macam lanfancaufau cifibaifai mufulutfut  kaufau mafacamfam kafatakfak konfonkefek sinfingafa.

Tukar topik, kita cerita pasal makan-makan kat RSYC pulak ye.Tak nak lah cerita pasal pompuan pelahap timun ngan carrot tu.suwei.
ek elah gula-gula hacks gigit jari

anak panah hijau menunjukkan ada pasangan yang berkahwin dalam cruiser. Ko mampu sewa cruiser RM8,000 untuk 4 jam
 Abaikan permandangan yang tak enak di situ
 Dan seperti biasa, aku mesti nak order hokkien mee.Kasihan dengan suami aku, ha ha ha aku terlupa pulak nak ambik gambar dia.*dasar*
 Biasalah ye... yuyi dengan lamb chop tak dapat dipisahkan
 Motip  beraksi sebegitu rupa????????
 Gula-gula hacks order chicken chop, sama menu dengan Firdaus
 Bukan senang nak tengok Firdaus order lain selain dari nasi goreng cina
 Amboi kemain sayang yuyi dengan Sultan Selangor.
amboi!!!! Firdaus dah macam kak nam






Tarikh : 15 March 2013
Lokasi : Royal Selangor Yacht Club




Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )