Saturday 16 February 2013

Makan makan sebelum beratur ambik duit BRIM, boleh gitu??????????

Petang semalam  dalam pukul 1 yuyi ambik aku dari tempat kerja  nak  tolong  bawakkan aku ke tempat majlis penyerahan baucar BRIM.ko mampu dapat BRIM??. Sebelum ambik baucar haruslah isi perut bagi kenyang-kenyang, nak beratur ko.Yuyi bawak aku dengan gula-gula hack makan kat  restoran peberet di berdekatan dengan star cruise. Kali terakhir aku makan kat sini pada bulan april tahun lepas , kalau tak silap  masa tu anak aku datang ke ofis aku sebab menghantar  hp baru yang dibelikannya untuk aku bagi mengantikan hp aku yang rosak.  Dengan duit BRIM yang kerajaan beri dapatlah menampung perbelanjaan gula-gula hacks yang  hampir dua tahun menjadi pemetik buah anggur terhormat.Ko mampu maintain je kan petik buah anggur sambil kumpul rakan FB, anak datuk biasalah tu. Anak datuk macam tu ke?kah kah kah kah

Tak payah nak cerita lebih -lebih selepas ni aku bersama-sama anak-anak  ada aktiviti riadah di lokasi dan tempat kejadian dirahsiakan sebab kitaorang belum pergi lagi nanti bila semuanya dah setel  baru aku cerita ye.

jom layan cerita makan
Tetiba je tekak ni nak minum air kelapa, selalunya  setiap kali makan seafood kitaorang order chinese tea 
 Apahal siyuyi ni bercerita sambil pejam mata
air kelapa ni sedikit acemek
 Bila pandang lala tetiba je teringat Firdaus.Alah cian masa ni  firdaus masih di rumah pengasuh
 nasi goreng cina
 kangkung goreng belacan
ayam mangga. 3 orang makan je tapi makanan yang yuyi order  macam 4-5 orang makan.

Sebelum keluar dari kawasan restoran  gula-gula hack  buat photoshoot untuk majalah ek eleh macam mana aku boleh lupa nama majalahnya ni *baca boleh percaya jangan*
 Tetiba je ada kerusi sesat boleh juge aku jadikan props 
model dengan kaler block 


Sekian saje cerita aku dengan BRIM,,,,ek eleh tetiba je BRIM












Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )