Friday 15 February 2013

like I care ; ada aku kesah

Aku tak kisah dan ada aku kesah kalau korang nak bersosial di sini , sinun, sana dan sinin.  Alah aku dah naik muntah dengan email sini, sinun, sana dan sinin ni.  Aku pun tak kisah kalau kau rasa nak tidur dengan lelaki yang kau  suka.Kenapa aku nak kisah dengan orang yang  tak de kena mengena dalam hidup aku. kah kah kah yang boyot dan barainya kau opsss apa kena mengena dengan aku .Aku tak tanya kau sendiri jawab, kelakarlah kau ni. Seriously dari dulu aku pelik dengan spesis orang yang dia sendiri tanya dia sendiri soal dan dia sendiri jawab. Kau sape , kalau kau awek  @sharnaz Ahmad  berbaloi gak aku nak ambik tahu. Buat pengetahun kau aku bukan www. kg.dot.com yang suka nak sibuk dengan urusan orang lain.


Urusan menjaga taman sekangkang kera aku ni pun tak habis-habis lagi

tak sia-sia aku beli kat Jaya Jusco bukit tinggi


Pokok cili ni pun aku beli kat Jaya Jusco Bukit tinggi. Jangan pandang remeh dengan pokok cili aku ni, nampak tak pedas tapi  sebenarnya pedas banget.








Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )