Monday 21 January 2013

Dari Empire subang ke SACC Mall kemudian ke PKNS dan akhir sekali ke Jaya Jusco Bukit Raja ; misi pencarian kasut cinderellamu-part 1

Hari sabtu 19/1/2013 ; Misi mencari kasut.Kerasnya hati kau anak (Jangan salahkan mak, perkataan tu kau yang ajari.ha ha ha poyooooo) mencari kasut high heel 7 inci dari Empire Subang ke SACC Mall Shah Alam kemudian ke PKNS dan  akhir sekali ke Jaya Jusco Bukit Raja, ko mampu : ) Yuyi bukanlah orang yang cerewet dalam memilih kasut  ha ha ha yang cerewetnya aku .Aku yang tukang pilih kasut untuk dia. Ketinggian kasut , warna kasut dan material kasut adalah perkara penting yang perlu dititik beratkan dalam memilih kasut.*OMG mata kelip-kelip ke atas tangan ke dada* So inilah kesudahannya  dress merah kepunyaan yuyi telah berjumpa sepasang  kasut high heel 7 inch kaler light gold di Jaya Jusco Bukit Raja : )
Masing-masing kelihatan letih ; Di dalam sebuah kedai kasut kat  SACC Mall Shah Alam-Yuyi masih belum  berjumpa kasut yang berkenan dihati

Misi pencarian kasut ciderella dihentikan seketika  bagi memberi laluan kepada penaja Ani bihun sup utara di Kompleks  PKNS Shah Alam-Abaikan muka budak kelaparan tu.


Misi pencarian kasut cinderella dihentikan seketika lagi  bagi  memberi laluan kepada penaja Big Apple Donut : )
  Big Apple Donut ; donut white cashew,  De La Cheese, Ono Oreo, Alien, Pink Twister, Berry Bambi bersama  tangan yang teruja : )
 Masing-masing tak sabar nak makan  donut ; apasal mata gula-gula hacks semacam je : )
 Perlukah lidah terjuih selepas melihat big apple donut -"poyo."aku bercakap dengan suara serak-serak basah  sambil melibaskan rambut serta menelengkan kepala.

Kalau anda dalam  kategori kurus anda dibenarkan makan lebih dari 3 ketui donut-thank you

Sekian saje cerita aku dan misi pencarian kasut cinderella , jangan lupa ikuti sambungannya esok..................................


Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )