Tuesday 22 January 2013

Mulut longkang okeylah sikit dari mulut jamban ; gelilah dengan kawan lelaki aku yang 24jam update status kat facebook ni

 Bersambung cerita di sini, Hoiiiiiiiiiiiiii  berapa banyak selipar korang nak baling kat aku ni?  Sabarlah dulu sambungan cerita Duandee terpaksa aku hentikan seketika bagi memberi laluan kepada cerita yang lebih penting dan hot gitu. Gara-gara  budak hafiz ni aku kena KIV cite Duandee. Apa kena ko Hafiz meroyan atau dah lama hidup. Kenapa lu lebih sudu dari kuah?Gua  tak cari pasal dengan lu . Gua  cuma cari pasal  dengan  awek alam bunian lu . Wak lu , kenapa lu up status  kat facebook  "gua  pompuan bermulut longkang" . Kalau gua pompuan bermulut longkang, lu jantan mulut jambans.  hei!!  lu dah bikin  gua panas.Gua tak kacau lu beb.Gua pandang lu kecik besar kecik besar . Boleh tak lu jangan bagi gua  berfikir sebagai seorang ganster yang mempunyai masa depan yang cerah untuk menjadi hero KL Ganster 50. 

Gua tahulah lu frust dengan mak we alam bunian lu yang dah ada kekasih hati.Come to papa , meh nangis kat bahu papa, ala cian busyuk , frust ye. Itu lu punya pasal, gua tak de mengena dalam lu punya cerita. Gua tak pedulik , gua tengah panas ni. Gua dah copy paste segala pengakuan berani mati  lu yang cintakan  awek alam bunian dalam diam" Seriously lu memang jantang bermulut haram jadah jadam jadom kaho na pyar hai. Lu ingat dengan  mengikat pertunangan dengan seorang  pelakon spektra tahun 80 an , lu  boleh menutup spekulasi percintaan lu dengan awek alam bunian tu. .Cian tak de pelakon lain ke  yang lu nak ambik jadi tunang ?


Gua tak boleh cite-cite lebih pasal lu lah, Gua fening , gua rasa nak tampar mulut jamban lu 44 kali.Gelis tau I bila lelaki macam u  suka  sangat nak update status kat Facebook.opss gua lupa lu ada update status masa  lu   jatuh terhentak terduduk kerana  terpijak kulit pisang abu yang  gua baling?  milo ais lu yang sedap tu ada lipas?

Luahan hati panas terpaksa dihentikan  seketika bagi memberi laluan kepada cerita aku dan family makan-makan di Duandee pada petang 18 January 2013

Dah macam kiah propa

pengacau kucing tegar

hye, kenal saya tak ?

Oppa gangnam style
pengila cekak rambut tegar

Gula-gula hacks memang tak boleh berpisah dengan milo aisnya
Tomyam seafood
 sotong goreng tepung terbaek
 Kailan goreng belacan
 Telur bistik 
 yuyi dengan ketam tak dapat dipisahkan 
 motip makan sambil memerhatikan kucing
 dua orang budak yang dari pagi belum makan lagi : (



Sekian saje cerita aku, Family makan-makan di Duandee  dan jantan mulut jamban





Gua tengah tenang ni, gua nak lupakan awek lu yang macam ramlah ram dan lu yang macam Hafiz.Bukan apa bila gua ingat pasal lu, gua rasa jam  ni gak gua nak tarik rambut lu yang ketak-ketak tu kemudian tendang vontot lu 44444 juta kali sampai pipih vontot lu.boleh?





Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )