Sunday 6 January 2013

status hari ni..........

 Nak update status kat facebook tak berapa mahir,  aku update kat blog jelah ye. Hari ni aku dengan Firdaus  tinggal berdua je kat rumah. Macam biasalah setiap hujung minggu mood aku nak memasak memang laju  je.

Juadah untuk makan tengahari hari ni ,aku  masak  ikan selar goreng sambal, kangkung goreng ikan bilis dengan kari ikan(kari dua hari lepas aku kasi perhangat, boleh gitu.
 Kari ikan tongkol
Kangkung goreng ikan bilis 

  ikan selar goreng sambal
Sarapan pagi merangkap makan tengahari
 Petang ni punya rancangan, belum tahu lagi nak buat apa.Malam nanti boleh layan sambil tonton Anugerah  Juara Lagu  ke 27.

Sekian saje aku dan status hari ni



Dari peminat tegar  Malique ; Juara lagu ke 27 , saya mahu lagu Teman Penganti  menang malam ni: )



Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )