Tuesday 22 January 2013

Empire subang ; misi pencarian kasut cinderellamu-part 2 dihentikan seketika bagi memberi laluan kepada misi pencarian Lamborghini dan Thai Odyssey

 Mohon maaf kepada pembaca yang mengikuti misi pencarian kasut cinderellamu part 1, misi terpaksa ditunda bagi memberi laluan kepada misi  pencarian Lamborghini dan Thai Odyssey.Hoi !!!  saper baling selipar jepun  ni? Apa salah aku.  dah penaja suruh stopkan misi pencarian kasut cinderellamu  buat sementara waktu , aku stoplah, haish korang ni  sesuka hati je nak baling selipar jepun   lenkali baling lah selipar crocs  ke tak pun selipar Adidas.

Sebelum meneruskan misi pencarian yang entah apa-apa ,  masing-masing mengisi perut di Bangkok Beat Bistro.
Penantian satu penyiksaan ; perut lapar
Minuman ; Lemongrass tea ; watermelon juice ; Avocado milk shake(tiada dalam gambar)
 
Harta yang dibahagi sama rata ; Soft shell crab with mellow yellow curry
 Seperti biasa kita nyanyi lagu Jamal Abdillah "saperlah aku tanpa tomyam" aku makan tomyam bersama  nasi putih .
 Yuyi makan bangkok beat grill special ; kepala sotong aku yang bedal.yes aku penggemar kepala sotong tegar .sila takut
 Makcik tempe yang sedang sakit gigi bergaya sakan dengan spek guccinya bersama   Firdaus yang sedang teruja dengan seafood with pineaple fried ricenya.

                                                      Sekali lagi   seafood with pineapple fried rice
Gula-gula hack makan Massamam lamb shank curry bersama nasi putih(lupa nak ambik gambar, jadi aku cilok dari google boleh gitu)


Setelah perut masing-masing kenyang ,misi pencarian Lamborghini dan Thai Odyssey diteruskan tapi malang Thai Odyssey fully booked , the moral of the story lenkali sila buat appoinment dulu.
kuciwa tak dapat urut mengurut di Thai Odyssey
 Alah budak sorang tak habis-habis nak berkepit dengan akak
 Di hadapan tempat misi pencarian lamborghini kuning
Akhirnya Lamborghini kuning menjadi hak milik Firdaus. Tak pe  tak dapat Lamborghini yang sebenar  , dapat  lamborghini yang guna  remote control pun jadilah ye dak.



Sekian saje aku dan misi pencarian kasut cinderella mu part 2.............



Ikhlas dari makcik tempe yang dah boring nak pergi kerja........................................





Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )