Friday 18 January 2013

meh masak bersama Fasha Sandha

Tak kenal maka tak cinta , haish, kenapa tetiba je aku jatuh cinta dengan Fasha Sandha ni.. Tak de maknanya masa aku tengah benggang  ni nak masak bersama Fasha Sandha. Korang tengok jelah menu yang  fasha sandha masakkan untuk Jejai ni.Rajinnya dia, terus aku tertunduk malu...


Tak de angin tak de ribut tetiba je dekpen ni nak cari pasal dengan aku ?Pagi lagi dah meroyan aku tahulah malam tadi ko tak dapat hadiah lucky draw tapi jangan nak meroyan kat aku pulak. Bukankah peraturan tu ko yang buat, haish ko ni cepat sangat lupa aku suruh banyakkan makan ikan kau tak nak , ko nak makan juge tototo.Aku rasa kau perlukan masa untuk bertenang.Bila kau dah tenang nanti kau pasti ingat apa yang kau cakap. Haish pening kepala aku,okeylah aku nak pergi bancuh milo lepas tu aku nak pergi LIKE fesebuk pasah sandah " bajet kat tangan aku sekarang ni tengah pegang smartphone, Iphone atau blackberry tak pun komputer depan aku boleh melayari Facebook."aku kata dalam hati sambil melemparkan senyuman yang paling pahit.

Sekian saja cerita dekpen yang naik angin tak tentu pasal



 I love Fasha Sandha bery much










Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .


Pengikut Tegar : )