Wednesday, 9 January 2013

kalau kau bukan anak atau bini datuk K memang tak merasa arghhh macam ni....

Jangan tak percaya , ko mampu ke bersiar -siar  dalam supermarket dengan menunggang motorsikal  berkuasa tinggi? Macam nilah cara  anak datuk  menghilangkan tekanan yang membelenggu diri. Haish kecik-kecik dah dapat lesenkan? untunglah  jadi anak Datuk K? Macam mana pulak  cara  bini datuk  K menghilangkan tekanan yang membelenggu diri?

tak habis -habis dengan shopping, kata anak datuk k biasalah tu kan
ko mampu beli sekali dua buah  motorsikal kuasa tinggi ?duit macam airkan? 
 Santainya anak datuk K
 Anak datuk tengah  mengerling saper tu?
stylokan anak datuk k, tak sangka anak datuk k suka kaler pink
opsss polis, tetiba teringat polis yang kena baling dengan serbuk cili .tak baik tau korang main -main dengan serbuk cili
wah!! machonya anak datuk k

Abaikan peha gebu lagi montok tu.

Cara bini datuk K menghilangkan tekanan yang membelenggu diri ialah dengan membuat pedicure dan manicure . Tempat tak boleh bagitahu  ditakuti ramai pulak yang serbu. nanti macam  tak de privacylah pulak


Sekianlah saje cerita aku  , bini datuk k dan anak datuk k



Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Selamat datang