Thursday 11 April 2013

update secara komboi ; menu ringkas tetap boleh melelehkan air liur

Memandangkan sejak kebelakangan ini makcik tempe terlalu sibuk dengan kerja cleaner, kerja rumah dan penyakit  malas yang semakin menular dalam diri  itulah  sebabnya  makcik tidak  dapat  meluangkan masa untuk mengupdate blog ni .Tapi entah kenapa tetiba je hari ni tergerak hati nak mengupdate blog kesayangan .Terimalah entry aku yang berapa nak  semenggah.ha ha ha

Nasi goreng pedas tak terhingga
ikan kembung goreng tepung (tapi tak berapa nampak tepungkan??)
Lala goreng cili kering



Tarikh : 31 March 2013
Lokasi : rumah sendiri 
Peristiwa : Juadah makan tengahari ; masak-masak dan makan-makan bersama family sebelum ke Zoo Negara



*****************



Sawi cina batang putih goreng bawang putih
sambal sotong
Ayam panggang black pepper resepi ibu mithali hurmmmm
Ikan kembung goreng
Sardin pedas tak terhingga(sumpah pedas)

Jangan pelik sangat dengan juadah  aku yang caca  marba .Aku ok jeee : )






Tarikh : 7 April 2013
Lokasi : rumah sendiri 
Peristiwa : Juadah makan tengahari ; masak-masak dan makan-makan bersama family






Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )