Saturday 20 April 2013

Diriku dipersimpangan dilema, dancing, bulan, bulan sabit, roket,

Terima kasih kepada yang menghantar sms berbunyi "Seiring jalan seia sekata,ayuh kita sama bpimpin tgn bsama calon BN di Pusat Penamaan Calon esok.Ayuh semarakkan sokongan.Sayangi Selangor Yakini BN.Maaflah ye ,tak dapatlah makcik tempe nak iring iring  calon , atenya makcik ada urusan yang lebih penting yang perlu diselesaikan : )

 

Hati aku berbelah bagi, tak tahu nak calit pangkah  parti yang mana satu, ikut hati tamak nak pangkah keduanya sekali . Haishhh  pening kepala ,RM1,200 dengan Wifi percuma seluruh bandar  berputar dalam otak sekarang ni...........


Wifi percuma, macam tahu-tahu je aku ada masalah dengan line internet.berpinar jap.



Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )