Friday, 19 April 2013

Hye keekers ; daripada ko follow emma maembong baik ko follow makcik tempe


Jangan lupa follow makcik tempe di Keek. Follow je lah dulu  ye sementara menunggu  aku  kumpul duit beli handphone canggih. Ekceli aku tak tahu pun yang handphone besa-besa  dengan kamera tak boleh digunakan untuk berkeek dan aku pun  dengan confidentnya mengregister  keek. Selepas mendengar penjelasan panjang lebar dari ratu mengenai keek ,aku tak tahu nak cakap apa , memang dah tak de rezeki nak berkeek glurppp telan air liur .




makcik tempe has no keek yet, kasihannya











Putih putih melati ,Merah merah delima, saper yang baik hati follow makcik tempe tu, hurmmm saper lagi kalau bukan  Cindy crowford











Tak dapat berkeek dalam medan keek, aku berkeek kat blog jelah dulu ye : )



Tarikh : 18 April 2013, khamis
Lokasi : Bilik abang, Firdaus, yuyi, rumah sendiri







Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Selamat datang