Tuesday 23 April 2013

Sesekali berhibur dengan live band di Colmar Tropicale syok juge.........

Kali terakhir aku tengok live band masa makan-makan bersama  dengan family  kat RSYC. Hari sabtu baru-baru ni , masa aku  pergi  Colmar Tropicale aku tengok live band buat kali kedua. Satu persembahan yang mantap, Budak perempuan bersinglet  hitam tak berlengan, badan  sedikit  berisi tu  bila berjoget cute dan seksi , dia memang seorang entertainer .
Budak perempuan yang seksi dan mantop tu suara sedap.Sila  abaikan yang kering tu: )
Hey !!!kering boleh  tak  kau ke tepi sikit????
Para penonton ibu -ibu bapak- bapak sekelian

Selepas berjimba-jimba melayan  live band , masing-masing kelaparan.Kami makan besa-besa je.
Yuyi tumpang gembira dengan  hadiah game funfair yang dimenangi oleh Firdaus."adik, cuba teka arnab yang mana satu akak suka? yuyi menyoal Firdaus. "entah, firdaus tak tahu."
"Akak suka arnab yang bertelinga merah."  Yuyi tergelak kecil
Ha ha ha , gula-gula hacks terorder hot cuppuccino
Tanda-Tanda muka berminyak
"Happening gak kat sini," yuyi kata dalam hati
Gula-gula hacks macam saudagar minyak, kata yuyi
haktuiii............sorang bajet Sofi Jikan dan yang sorang lagi bajet Nadiya Nisaa
Budak yang first time makan soto
Kami semua order  soto
Mana aku tahu sebelum ni yuyi tak pernah  makan soto i. Ha ha ha dia bajet, dalam soto tu  ada bihun ."mak,,,aku lapar," jerit yuyi dalam hati.










Tarikh : 20 April 2013, Sabtu
Lokasi : Colmar Tropicale, Berjaya Hill, Bukit Tinggi
Peristiwa : Jalan-jalan hujung minggu


Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )