Friday 19 April 2013

Aquaria KLCC ; Underwater World Langkawi, tepuk dada tanya selera

Biarpun cerita jalan-jalan kat Aquaria KLC ni dah hampir dua minggu berlalu namun ianya seperti baru je  berlalu, poyo disitu. Niat dihati nak lupakan saje cerita ni tapi  memandangkan ianya satu kenangan indah bersama anak-anak, aku nak juge cerita. Seminggu selepas membuat lawatan sambil belajar  ke Aquaria KLCC bersama aku dengan Firdaus, yuyi dengan gula-gula hacks berangkat ke Langkawi dan menghabiskan masa di sana selama 4 hari. Yuyi  ada ajak aku pergi tapi aku tak dapat nak ikut sebab Firdaus sekolah.
"itulah mak , orang ajak gi Langkawi tak nak,kalau tak dapat gi Aquaria, aquaria kat sini best tak macam KLCC, "mereka berdua menganjing.







Kesimpulannya , huk huk huk kat Langkawi ada penguin dengan fur seal...................



Tarikh : 2-5 April 2013
Lokasi ; Underwater World Langkawi


*********************









Weiii katak, patutlah aku cari ko merata tempat  tak jumpa,la......ko besar tu rupanya.












Aku tak punya masa nak explain setiap gambar ,kalau nak mengenali  dengan lebih terperinci  hidupan laut silalah  ke Aquaria KLCC atau Underwater World , kedua tempat ni memang banyak beza, cuma tujuannya saje satu  untuk mendidik orang ramai tentang kehidupan laut.






Sekadar luahan perasaan

Maafkan aku Celcom, bukan niatku nak memaki hamum cuma aku nak melepaskan apa yang terbuku di hati.






Tarikh : 30 March 2013, Sabtu
Lokasi : Aquaria KLCC
Peristiwa : Jalan-jalan cuti sekolah




Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )