Thursday 11 April 2013

Menyelusuri kenangan silam kira-kira 12 tahun yang lalu.Terlalu pantas masa berlalu............

Terlebih dahulu aku ingin mengucapkan setingi-tinggi ucapan terima kasih kepada  Ratu k dan Noor G  di atas sumbangan gambar.Bila terlihat gambar ni pada mulanya aku nak gelak pun ada tapi bila aku pandang berkali-kali ,tiba-tiba terdetik dalam  hati  "kenapa cepat masa berlalu, kenapa? kenapa????"







Dari kiri ; Noor G, masa ni berumur 26 tahun dari dulu sampai sekarang muka maintain muda je .Tak payah nak sterika sterika ;   anak-anak  aku ,  Gula-gula Hacks masa dia berumur 10 tahun terserlah dengan jelas muka suka buli , Yuyi masa dia berumur 12 tahun terserlah ketomboian dan kegensteran.

From Taiping with love ; Yuyi dengan gula-gula hacks posing atas batu .Entah saperlah  yang ajar  posing atas batu
 Dari kiri Noor G dengan adik bongsunya, gula-gula hack dengan yuyi

Pejam celik pejam celik, masa terus berlalu, aku jadi takut.Tolong putarkan masa, aku rindu mereka semasa kecil.


Tarikh : 16 February 2002,Sabtu
Lokasi : Tasik Shah Alam
Peristiwa ; Jalan-jalan hujung minggu







Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .


Pengikut Tegar : )