Tuesday 16 April 2013

The Loaf

Habit aku : Setiap  kali masuk shopping mall mesti nak cari bakery.Bila dah jumpa bakery pasti nak menyinggah. Hari sabtu hari tu masa aku pergi empire shopping mall subang aku sempat singgah di The Loaf  kedai bakery dan pastry berkonsepkan Jepun, kalau nak tau kedai roti ni  milik mantan PM Tun Dr.Mahathir Mohammad ..Entah apa kena dengan aku ni, setiap kali masuk  kedai roti & bakery suka nak teruja tak tentu pasal, mulalah aku rambang mata tak tahu nak beli yang mana satu.

Harap-harap tak de yang salah faham, bukan semua bakery  buat aku teruja ,buat masa ni aku hanya teruja dengan Fruity Bakery Cafe, The Loaf , Lavender Bakery dan  The Baker's Cottage.


Tun, tolong buka sebuah cawangan kat Jaya Jusco Bukit Tinggi : )


I Love it
Croissantnya menyelerakan,terbaek
heavennya dapat makan cranberry cheese ketika lapar
 Aku dah jatuh cinta dengan Cranberry cheese "The Loaf"










Tarikh : 13 April 2013
Lokasi : The Loaf Empire Shopping mall
Peristiwa : Jalan-jalan hujung minggu
 











Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )