Monday, 15 April 2013

Sebelum pertemuan itu...........kami mengisi perut yang lapar di Brass cafe Hotel Crystal Crown

Pertemuan yang sia-sia tapi yang pasti bukan silap aku.Bukan sombong mahupun ego,aku  cuma meluahkan apa yang aku rasa.Terpulang pada kau, aku dah penatlah dengan semua ni. "Lebih baik  layan burung hantu kat Taman burunglah daripada aku melayan kau," aku kata dalam hati.Dalam apa jua keputusan , aku kena pentingkan keselesaan anak-anak aku.Aku tak suka bertindak mengikut kata hati tanpa berfikir baik buruk, last last saper yang merana akak juge..........

Sebelum petemuan itu, kami bercadang mengisi perut di gerai MPK yang terletak belakang  Hotel Crystal Crown , tapi malangnya gerai tersebut tutup ketika hujung minggu. Malas nak mencari gerai makan yang lain , kami terus menyeberang ke seberang  jalan ke Brass cafe  hotel crystal crown.Kami order ala-carte saje.
Cafe Mocha
Yuyi dengan Ceaser salad tak dapat dipisahkan
Teh O limau ais
Yuyi sedang merenung masa depan yang tak pasti
Apasal lepas makan ceaser salad  mulut kena macam  tu ke?
Mereka berdua ni suka sangat makan ceaser salad
comot : )
Yuyi order Curry Laksa - Standard citarasa hotel
Firdaus tak nak makan  apa-apa , dia nak  makan yuyi punya ceaser Salad  je
Penang Char kuey teow,  memang menjadi feveret aku dulu kini dan selama-lamanya
Pineapple fried rice dengan ayam goreng
Dorang pelik aku order milo ais. Alah sesekali apa salahnya ye dak.










Tarikh : 13 April 2013
Lokasi : Brass Cafe Hotel Crystal Crown Harbour View  Port Klang
Peristiwa : Jalan-jalan Cari Makan




Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Selamat datang