Friday 21 December 2012

makcik Rosie sentiasa di hatiku ; I love u sampai mati

Aku sebatang kara di dunia ni.  Masa mula-mula dulu menjadi sebatang kara memanglah sedih tapi nasib baiklah suami, anak-anak  dan blog sentiasa berada di sisi aku menjadi  peneman di kala suka dan duka .  Lagi lagilah sekarang ni  10 kali ganda aku gembira cer teka cer teka kenapa?Makcik Rosie punca bagi semua kegembiraan ni.3 hari lepas kami dipertemukan secara tidak sengaja di sebuah kedai berhampiran dengan rumah aku.Seriously  aku sangat gembira dengan pertemuan ini.
Percubaan yang  tak menjadi
 Nampak di situ betapa gembiranya wajah Firdaus dapat menyuap roti yang disapu butter  dan kaya makcik rosie

Makcik Rosie you are the best -manis yang sedang-sedang saje  serta lemak berkrim tu yang membuat  aku tertawan kepada mu : ) *jangan sepak aku sampai london*


Sekian saje serba sedikit tentang makcik rosie kesayangan ku..


Dari makcik yang tak  pernah lupa menglike facebook Fasha Sandha 







Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

2 comments:

Kakcik Seroja said...

Seronoknya kalau boleh disepak sampai ke London!

Comel je cara makan Firdaus tu. :)

Unknown said...

Kihkihkih...kita pun suka kaya jenama ni...terbaik:)

Pengikut Tegar : )