Thursday 20 December 2012

Tempat sama cuma hari yang berbeza ; kita gabungkan sekali tak pe biar lambat pelan-pelan kayuh ; yang ado

 Abaikan tajuk yang macam  sedikit lahanat tu . Cerita baru atau cerita lama yang ado.Kawan aku ni dah masukkan pun gambar ni dalam fasebuk aku je baru terkial-kial nak tepek kat sini kan aku dah kata yang ado. Aktiviti makan besar dengan kawan ni selalunya  berlaku lepas balik kerja masa tu suami aku bizi dan tak sempat jemput aku  kat tempat biasa.Alang-alang menyeluk pekasam dia tak ambik aku jadi  aku berfoya-foyalah  menghabiskan masa bersama  rakan sekerja di kelab malam berdekatan*baca syok-syok  boleh percaya jangan*. Tempat perfoyaan  selalunya di kedai makan salah satu tempatnya di waroeng penyet.

Aku  belajar  banyak benda di sini.Salah satunya makan bakso bersama cili yang pedas plus plus plus kuasa 10. *fengsan*
 cili & kicap cili  disediakan dan kita boleh ambik sesuka hati kita  macam kat rumah sendiri tapi jangan lupa jaga  adab *aku ni dah macam pengawas perpustakaan pulak*

Bakso sebelum di letak cili pedas plus plus plus
Seriously aku susah  nak makan makanan  berkuah atau bersup  yang pedas plus plus mahu 24 jam aku tersedak dan terbatuk.
Minuman ; teh ais lemon tea ; entah kenapa minuman  lain  aku tak berapa pandai nak order kat waroeng penyet ni.
 Nora Danish memilih ayam penyet bahagian dada saje, apasal bakso aku terselit di situ. 
 Cili pedas plus plus haish entah cili apa yang dorang  guna.Pedas berbeno.
Dada ayam penyet kawanku

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Petang semalam aku ke situ lagi , aku belajar lagi benda baru
Ni teh botol, aku cuba abaikan kotak  tu  aku cuba fokus kepada botol  botol botol dan botol.
 
  Aku belajar makan ayam penyet bersama nasi ; nilah first time aku makan ayam penyet. Baru aku perasan yang aku lemah bab makan nasi  tanpa kuah atau sup.


Ralat

Kesilapan teknikal yang disengajakan; Noorghafura bukan Nora Danish


Sekian saje cerita aku untuk hari ni.

Dari makcik yang mula memuja Fasha Sandha dari jauh





Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )