Thursday 13 December 2012

resepi pizza Hawaiian chicken & tuna paling mudah

Pizza!Pizza! dalam minggu ni dah dua kali aku makan pizza.Malam senin layan pizza hut degan anak-anak, malam  tadi beli  bawak balik pizza hut. Nampak di situ tak de maknanya aku buat sendiri  pizza kat rumah ye.Seumur hidup aku belum pernah lagi tangan aku ni menguli doh pizza.
Omak bukan tak nak buat pizza sendiri omak tak pandai je.

Bila mengenagkan harga pizza yang mencekik darah mahu je aku belajar buat doh  pizza sendiri.  InsyaAllah mana tahu satu  hari nanti aku pandai buat doh  pizza korang tengoklah masa tu mahu setiap hari aku membako pizza : ) ekceli aku  kureng dengan pizza ni, anak -anak je yang suka terutama gula-gula hacks.

Di Pizza Hut memang banyak pilihan pizza yang sedap dan lazat serta bermacam-macam toping, apa lagi  sila terjah pizza hut yang berdekatan anda atau call 1300-88-2525 itulah yang aku maksudkan "paling  mudah".

Walaupun pizza hut ada  bermacam -macam jenis  pizza yang sedap dan lazat serta bermacam-macam toping , entah kenapa family aku ni  dari dulu kini dan selama-lamanya tetap memilih hawaiian tuna pizza dan hawaiian chicken pizza .

Hawaiian chicken pizza
 Hawaiian tuna pizza
Abaikan budak baju merah yang berhidung kombang di situ. Sila fokus pada water tumbler; dapatkan  pek colgate beserta  tom & Jerry  3D water tumbler dipasaran sekarang sebelum kehabisan stok.
8 ketui honey bbqchicken
 2 mangkuk mushroom soup

Tetiba entry pizza terselit sardin goreng cili yang tak berapa pedas bersama kentang.Sardin ni aku masak pagi tadi untuk Firdaus bawak bekal ke rumah pengasuh.

Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

1 comment:

Lady Windsor said...

salam Cik Ina DDC
eeee geramnya nengok budak baju merah tu...makan saja! Hihi...

Pengikut Tegar : )