Saturday 1 December 2012

luahan rasa















Lagu ni mengingatkan pada seseorang .Seseorang yang telah pergi buat selama-lamanya dari hidup aku.Biarpun orang dan jasadnya tiada tapi kenangannya ada.Aku Redho, biarpun hati ini dilunyai membuang kenangan itu. Seinginnya mahu saja aku saksikan langit yang cerah setiap hari, Menikmati harum kembang setiap masa tapi...ya kehidupan seperti pasang surutnya air, seperti jua langit yang sesekali mendung dan panas tidak sampai kepetang.Jelasnya setiap apa yang terlakar hanyalah luahan rasa jauh disudut hati.Rasa syukur itu tak pernah hilang tidak jua aku menyalahkan takdir.cuma seorang perempuan seperti aku beginilah bila meluahkan sesuatu yang tak dapat dijelaskan pada sesiapa melainkan Allah SWT...................














 Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

1 comment:

Nieda Ramly said...

saya pun ada masalah picasa penuh. terpaksa buka baru juga .
singgahlah .
http://niedaramly.blogspot.com

Pengikut Tegar : )