Wednesday 21 August 2013

The Smurfs ; sepanjang cite ni cecah 50 kali aku menguap

Impian dan cita-cita Firdaus nak  menonton  The  Smurfs  akhirnya terkabul juga.Get ready to get naughty ialah tu. Tak semua  kartun  Firdaus suka tengok tapi yang paling dia suka toy story, despicable  me, Monster, Dora ,spongebob, upin ipin, boboiboy arghhh bosan tak tertulis kat sini kalau hendak disenarai satu persatu , senang cite di suka karakter  kartun yang comel, cute dan happening.opss cite Smurfs ni pun Firdaus  suka  cuma kami  je  yang   buhsan dengan cite ni sebab jalan citenya  agak klise plus meleret-leret.Tapi tak pelah kan budak tecit punya pasal kita orang  layankan je.
Aku kena tepek gambar gula-gula hacks lebih sikit sebab dia nampak terlebih encem  pulak bila  dressing macam ni.*matik puji anak sendiri*
Apasal perut Firdaus nampak lain macam je???
 gula-gula hacks lagi...jangan muntah kalau rasa nak muntah pergi tempat lain...  
Gula -gula hacks lagi,. kata encem
Firdaus jarang pakai seluar panjang, sesekali  pakai seluar panjang nampak macam ada yang tak kena
Gula-gula hacks lagi......


Smurfs habis kalau tak silap aku lebih kurang pukul 8.30 malam. Keluar dari Habour place yuyi terus bawak bawak kitaorang pergi makan kat   food court  giant. Rasanya dah lama tak makan kat food court.Nampak sangatkan dah lupa daratan haishhh
Firdaus memang  suka buat perangai depan yuyi,tengoklah tu semua air minuman kitaorang  dia nak minum
Setipa kali  makan kat food court aku dengan yuyi tak pernah miss order kuey teowgoreng kerang.
Firdaus sorang je makan chicken chop







Tarikh : 17 Aug 2013, Sabtu
Lokasi : MBO Harbour Place, Food court Giant Bukit Tinggi
Peristiwa : Jalan-jalan hujung minggu







Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )