Saturday 3 August 2013

deco tak bertauliah ; deco bilik tidur 2 ; Deco 2013 part 1

Dalam masa tak sampai 24 jam yuyi dapat merealisasikan impian dia  untuk mendeco bilik rumah aku mengikut kreativitinya sendiri. Pada aku , hasilnya not bad  okeylah bagi  budak remaja yang baru nak berjinak-jinak dengan dunia deco tak bertauliah ni.la la la la.
  Tukang deco tersenyum puas dengan hasil  kerjanya
 Cermin dapat memberi efek luas pada ruangan sempit 
 Abaikan perut adik ; siadik sedang  berebut tempat tidur dengan abang.Punyalah banyak tempat kat bahagian bawah, kat atas juge dia nak pulun.
 Tukang deco masih tidak berpuas hati  dengan susunan buku dalam almari tu
 tukang deco sedang menyusun atur buku dan barang dalam almari

 So selepas ni aku  cuba nak mendeco dapur pulak, Ya Allah rasanya dah lama aku tak make ober dapur sedihhh : (






Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )