Tuesday, 20 August 2013

Jamuan raya merangkap jamuan perpisahan ; Tips mengadakan jamuan secara kecil-kecilan

Meriah sangat majlis jamuan raya merangkap majlis perpisahan di ofis semalam.Tak sangka ..majlis yang baru dirancang minggu lepas berjalan dengan  lancar , Alhamdulillah lebih dari tu  kami jemput dan makanan pun cukup.Terima kasih diatas kesudian  mereka menghadirkan diri dalam  majlis jamuan  tersebut.Ekceli majlis jamuan ni diorganize bersama-sama-rakan ofis. Rancangan awal nak buat jamuan perpisahan untuk beberapa rakan ofis yang akan berpindah pada bulan hadapan  ke tempat baru . Sedihhhh, bila kita dah rapat dengan  rakan diofis dan suatu hari mereka berpindah ke tempat lain , tipulah kalau tak rasa apa-apa ye dak.
Jarang aku jumpa budak  cina  yang bertutur kata lemah- lembut sopan santun dan hormat orang tua macam  Love
Love diapit oleh rakan ofis
Tak lama lagi Love akan bverpindah ke tempat baru,sekarang ni mereka berdua sedang berkursus
Rama -rama pun turut berpindah ke tempat baru 
Cantiknya permandangan dari jendela ofis aku.Masa ni suasana di Cameron Highland masih sejuk.Dingin.

Rakan ofis  turut  memeriahkan majlis dengan menyediakan juadah masing-masing untuk dinikmati bersama-sama
Eqa di sini kau rupanya????tunang orang tak baik jeling-jeling anak teruna orang 
Rakan-rakan ofis.Macam ku kenal tuan empunya badan ni???
 Rakan-rakan ofis
eqa di sini kau  rupanya??periuk belanga kat sinki tu  masih banyak lagi belum cuci
Faz tak baik tau main -main mata dengan makcik, kalau suami makcik tahu  nanti apa pulak dia kata????
potong queue dah jadi lumrah
Aku syak kawan-kawan aku ni sedang berbincang destinasi  yang mereka akan tuju  masa cuti sekolah akhir tahun nanti
Bersama dengan orang kuat disebalik majlis  semalam.Walaupun penat dibibir sentiasa mengntum senyum dihati sentiasa ada taman bunga purple gitu.









Tarikh : 19/8/2013, Isnin
Lokasi : Company besar
Peristiwa : Jamuan raya  merangkap jamuan perpisahan
Sumber gambar : Pustaka ratu kebaya





Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Selamat datang