Sunday 13 October 2013

Luahan hati Fasha Misha paris

Petang  semalam sekali lagi fasha Misha Paris kecewa..............kecewa  kerana tak berjaya   mengorder pizza hut melalui hotline 1300-88-2525,jawapan yang  pihak pizza hut beri agak mengecewakan fasha........

Aku : cik saya nak order pizza

operator : pernah order tak sebelum ni?

Aku :  bulan 12  tahun lepas saya  pernah order  tapi tak berjaya. huk huk huk (dalam hati)

operator :  Okey , boleh saya dapatkan area cik   tinggal ?

Aku : Kat Taman bla bla, Pelabuhan kelang

Operator : cik tolong tunggu sekejap ditalian ye, saya nak check samada pizza hut ada cover area ni atau tak.
Setelah hampir seminit aku menunggu dihujung talian
Operator : Maaflah cik , pihak pengurusan pizza hut memang tak cover sampai area tuuuuuuuuuuuu

Perbualan ini mungkin antara operator pizza dengan seorang makcik yang tinggal diceruk pendalaman  dengan tiada kemudahan elektrik dan air huk huk huk makcik itu kuciwa  lalu jari-jemarinya  pantas mendial 1300-888-333  selepas menunggu selama 30 minit pizza yang menjadi idaman makcik tu pun sampai. Sekianlah cerita  makcik tempe dan pizza.


 ini bukan mamat penghantar pizza.Amboiiii somi aku masa  nilah dia nak wat dada berketui-ketui  .glurpppp
 2 large pizzas RM50
Pizza tuna temptation, classic hand tossed tambah cheese
Roasted chicken drummet 12 ketui








Tarikh : 12 Oktober 2013, Sabtu
Lokasi : Rumah sendiri
Peristiwa : Juadah makan malam







Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )