Monday 28 October 2013

Jadilah stalker yang behave ; rezeki Nuffnang

Kenapa aku berblog? selain dapat menjana pendapatan  dengan NUFFNANG  dapat juga   membaiki hasil penulisan aku yang tunggang terbalik . Setiap kali   melihat  jumlah pengunjung unik visitor  blog ni  mulalah semangat  nak berblogging  berkobar-kobar .Dan setiap kali itulah mata ni membayangkan Ringgit Malaysia dan beberapa tempat percutian di dalam negara dan di luar negara (Paris, New York, Cameron Highland, Malaysia, Brunei.  *Para stalker kalau rasa nak muntah sila tadah sendiri*  Maaf ye blog ni tak perlukan stalker  sebab blog ni ada loyal readersnya. Kengkawan semua sila beri tepukan gemuruh kepada loyal readers blog ni . *tangan di dada mata ke atas*


Banyak cerita aku nak update tapi biarlah elek elek dulu  . Sebenarnya sekarang ni aku  perlukan sedikit ketenangan,kedamaian . So sekarang ni aku banyak menghabiskan masa di twitter   . Okey kepada stalker yang tak bertauliah sila behave semasa ketiadaan aku nanti kat sini ada CCTV. Jangan jadi stalker yang busuk hati, iri hati , suka berprasangka buruk  , hipokrikto......ek eleh lu ingat wa tak tahu ke???? ....... nasib baiklah blog mak masyukkkk  bolehlah  update entry  sesuka hati  nenek ko mak mertua aku jiran makcik kau ????



















Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )