Wednesday 23 October 2013

Bukan anak Maembong

Setiap kali periksa lukisan Firdaus mesti tanya aku nak buat  soalan yang mana satu . Aku  yang terror sangat melukis ni macam biasalah mesti memilih  soalan lukisan yang paling senang untuk dibuat.ha ha ha ha Kita kena buat satu soalan dari 4 soalan yang diberi, pada aku  soalan no 2 (membuat corak dan rekaan, Hiasan dinding ; menghasilkan corak dengan teknik tiupan alat ; straw , berus lukisan, kertas lukisan dan water kaler) sesuai sangat untuk jari jemari yang tidak berseni. Go go chaiyok Firdaus!!!!!






Hasil jari jemari montel ; bukan hasil seni anak Maembong





Tarikh : 22 Oktober 2013, Selasa
Lokasi : Rumah sendiri
Peristiwa : Membuat corak dan rekaan dengan teknik tiupan







Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )