Monday 11 August 2014

JJCM,riang ria dengan Old Town White Coffee


Salam Syawal...................

Asal kenyang je ngantuk asal ngantuk je kenyang. Yelah macam mana  tak mengantuk ,lepas kenyang makan nasi boleh plak aku  bedal 3 ketui popia goreng plus dua -3 ketui cucur udang. Mata aku ni   gilerrr vavi ngantuk sekarang ni....sabau jelah. Ohhhh lupa nak bagitahu  , jumaat lepas yuyi bawak kami  dinner  kat Old Town White Coffee  Klang. Bagai orang mengantuk disorongkan  bantal laju je  aku ikut .Tetiba rindu dekat  prawn meehon mee  Old Town  Langkawi Island : )


Jumaat lepas kami dinner di  Old Town White Coffee Klang. .Makcik !! jangan nak  riak sangat  ahh : )
Budak baru balik sekolah ni lapar
Pilih jangan tak pilih pendiet khabo
Kata order  set, fresh lemon tea, sky juice & enriched chocolate mestilah dapat  freekan, yang bestnya siap dapat free dessert  pudding & Oldtown coffee lava 
Aku setia bersama  Oldtown Prawn meehon mee
Mereka berdua punya  minat yang sama iaitu suka makan soft boiled eggs
Pendiet khabohidrat makan black pepper grilled chicken tanpa kentang

Adik makan Hainanese Chicken Chop

No.2 Lorong Batu Nilam 4B, Bandar Bukit Tinggi, 41200 Klang, Selangor.
Phone: 03-3324 8868

Fax: 03-3324 1216
- See more at: http://www.oldtown.com.my/index.php/location/#sthash.x36eRA1e.dpuf





Okeylah kengkawan, cukup dulu setakat ni. InsyaAllah , ada kelapangan aku update lagi.









Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )