Monday, 18 August 2014

Jom gi Johnny makan steamboat

Salam syawal........

Jumaat hari tu,yuyi ajak aku dengan Firdaus pergi makan steamboat kat Johnny Jaya Jusco Bukit Raja. Orang ajak makan,takkan aku nak cakap tak nak  lebih-lebih lagi kepada steamboat sah sah feveret aku tu. Pesanan untuk gula-gula hack ambik bau jelah  kat skrin monitor hp tu,saper suruh tak ikut yuyi.

Meskipun dah hampir 6 tahun aku berblog namun perasaan malu sentiasa menyelubungi diri tatkala nak merakam gambar keluarga di tempat awam lebih-lebih lagi didepan restoran. Keluar dari Johnny,pandang kiri pandang kanan macam lengang je takde orang. Wah itulah namanya peluang keemasan,terus keluarkan hp dan ambik gambar.



Mangkuk,sudu,garpu,senduk ,,,blogger mah

Adik tak pernahlah tak senyum depan rezeki


Muka pendiet  khabo semakin runcing sekarang ni.


Apasal adik buat muncung?



Ayam steam untuk adik

Salmon wajib order


Kalau pergi makan kat Johnny tak cuba kailan goreng ni, memang satu kerugian besar.









Okey,ta ta ti tu,nanti jumpa lagi. Sebagai penutup bicara marilah kita hayati erti slogan , majulah sukan untuk negara.










Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Selamat datang