Tuesday 11 June 2013

benda free yang buat aku down

Rutin harian, sampai je ofis perkara pertama yang aku buat ialah makan, perkara kedua ialah check email. Aku guna email yahoo untuk  urusan yang bersangkut paut dengan kerja .Tapi entah kenapa pagi ni email yahoo aku tak boleh dibuka.Setiap kali  aku tekan sign in , yahoo hantar security question.Pada aku , apa ada hal kalau setakat tanya satu soalan.Lelagi soalan yang aku pernah jawab sebelum ni Soalannya senang berbunyi "Dimana tempat kelahiran mak aku" tak kan mak JLO atau mak  jon bon jovi atau mak Aaron Aziz. Macam tak logik pulak kalau dulu aku  bagitahu  mak aku lahir kat America ,dah tentulah aku bagitahu  letak tempat  kelahiran  mak aku yang sebenar

Masuk kali ketiga aku taip tempat kelahiran mak aku "K******* , aku dapat WARNING

Unsuccessful Login: Account Locked Temporarily.

This account is temporarily locked for 12 hours because of security concerns. Please try signing in later or contact online


Aku tak marah pun, bodohlah kalau nak marah benda benda free.(kena highlight kasi puaskan hati sendiri)

Pengikut Tegar : )