Tuesday 24 September 2013

kasut tumit tinggi

Hari sabtu hari tu yuyi ajak  temankan dia cari kasut. Tak penat pegi shopping dengan  Yuyi  sebab   perangai dia lebih kurang aku ,, bukan  jenis yang suka merayau-rayau window shopping kalau   dah berkenan pada satu-satu barang dan harga barang tu pulak sepadan dengan kualiti  dan  jenama  dia terus beli je barang tu.
Ni yang aku marah  , cuti sekolah dah dekat yuyi  boleh belikan  beg sekolah  baru untuk Firdaus.  Masuk sekolah tahun depan , jangan harap lagi aku nak belikan beg . titik
Firdaus kak nam.Saper yang nak beli kasut sebenarnya ni ?
Kebetulan masa cari kasut jogging gula-gula hacks kat Jaya Jusco BT   lalu depan kedai  xxxx ni , yuyi nampak kasut ada sale dia terus  rembat dua pasang . Dulu yuyi tak layan kedai ni sebab harga barang-barangnya tak sepadan dengan jenama..
budak gedik

Sebelum balik yuyi ajak makan kat Black  Canyon Coffee.
 Aku makan  macam biasa, spicy seafood tomyam bersama nasi putih,
Gula-gula hacks makan stir -fried rice dengan ayam dan udang stuffed in omelette
 Firdaus makan ......apa benda yek aku lupalah.Setahu aku ada sayur campur dengan ayam peha ..
Yuyi menyantap marinated chicken wings dan bbq chicken  dasatkan nyantap dua menu sekaligus 






Tarikh : 21 September 2013, Sabtu
Lokasi : Jaya  Jusco Bukit Tinggi
Restoran Black Canyon Coffee
Peristiwa : Jalan-jalan cari makan








Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )