Wednesday 25 September 2013

Breakfast bermusim


Kenapa "breakfast bermusim" sebab  kali terakhir aku berakfast kat  McDonald's  masa hantar Firdaus masuk sekolah bulan satu tahun ni. hari ni kali kedua aku makan di sini.Bosannnn setiap pagi suap roti canai tampal,  tak tahu nak berakfast  makan apa? kebetulan pagi  ni aku outing  dengan HKL  sebab kami berdua ada urusan perbankan  yang perlu diselesaikan *ayat koperat ko*


 Aku minum  milo panas, hash brown dengan  Egg McMuffin
Bukan senang nak breakfast berdua  dengan anak datuk yang sentiasa dikawal ketal oleh pengawal peribadi. Aku perlukan ketenangan, ketabahan fizikal dan kecekalan mental setiap kali bersamanya : )
 

Walaupun Samsung S4 tidak berhenti-henti berdering namun itu tidak pernah mematahkan semangat HKL untuk  menikmati breakfast dengan tenang







Tarikh : 25 September 2013, rabu
Lokasi : Mcdonald's  PK
Peristiwa : Breakfast







Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )