Friday 14 March 2014

Sponsored Post ; Sos sengkuang dolu dolu bukanlah yang sekarang ; Legasi turun temurun



Sejujurnya, aku bukan jenis yang  senang  nak meng  review suatu produk makanan lebih -lebih lagi  makanan yang aku tak pernah makan. Nampak poyo di situkan. Poduk makanan  yang aku nak review kali ni special , sebab ianya produk  yang  mengingatkan aku  zaman masa aku bersekolah rendah dulu. Cer cite cer cite, dulu tiap-tiap hari  lepas balik dari sekolah aku kena tolong  ayah berniaga  jual air , buah-buahan  potong, tahu sumbat , tahu ikan  dan sengkuang calit kat tepi jalan  . tapi  tak sangkalah mak *mata pandang atas tangan di dada uolls*  selepas hampir 31 tahun aku dapat kembali merasai nikmat kelazatan sekeping sengkuang calit yang ditaburi kacang diatasnya .Sos sengkuang dolu dolu perghhhh aku bagi 4 bintang rasa sekali nak lagi ,jangan main-main turun temurun gituuu.

 Sos sengkuang  dolu dolu  disertakan sekali dengan sepaket kacang kisar (20gm)

Sila ambil perhatian , sengkuang tidak disertakan  bersama produk. Sengkuang berlambak kat pasar, pi lah cari sendiri


ko mampu posing baring, credit to website sossengkuangdoludolu

Sedaplah tu, kalau tak,  takkan   Eiqa senyum sampai ke telinga ye dak
Makcik tempe nak manja dengan HKL, A to Z dia yang sediakan.Dia ambik sekeping sengkuang ,disapunya sos calit
Kemudian dia tabur  sedikit kacang kisar diatasnya.
Jangan lepaskan peluang ini,dapatkan  sos sengkuang dolu-dolu sekarang .Rasailah sendiri  keenakan rasa sos sengkuang dolu dolu sebenar.    #sossengkuangdoludolumemangmantopdabomb  --> hashtag ini telah dipatenkan . Kredit to Han Ej & Cik Noor kita...



Sekian terima kasih , akhir kata majulah sos sengkuang dolu dolu untuk negara.




Khidmat pesanan masyarakat  Legacy Sos sengkuang Dolu-dolu is brought by Blog cikinadodocheng.blogspot.com













Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )