Thursday 6 March 2014

Mee sup sedap dan mudah disediakan

Tanjatnya boboy.......pagi ni bila bukak  blog  sendiri entry  shopping air berseh, air minereal kat pasar malam    dah tak de.  Ayo yo yo minachi macam mana boleh hilang ? Entah entah  ada orang cuba nak sabotaj blog aku ?  oppsss statement bajet femes disitu. Tapi dalam hati aku kuat mengatakan  yang entry tu telah terdelete  masa  aku tengah   mengodek-godek   blog  melalui handphone . Sejujurnya aku tengah pening kepala  ni,tapi masih lagi  nak  update blog.Macam mana tu???

Berbalik pada tajuk entry , Haishhhhh ...tetiba terasa macam dah lama tak update entry jalan jalan cari makan di blog. Kebetulan petang semalam yuyi ambik aku dari  tempat kerja . Lepas tu terus ambik adik dari sekolah  kemudian kitaorang  pergi makan, jadi  nilah dia entry jalan-jalan cari makan.   sekian terima kasih akhir kata , majulah sukan untuk negara .


yuyi buat muka cari pasal.Perghhhhhhhh  kemain dia sekarang ni,rajin update blog. Blog aku je nampak kian terabai.
Entah apa kena dengan adik ni asal posing je mulalah nak keluarkan gigi.
Adik  dengan  nasi goreng cina tak boleh dipisahkan

Tak sedap badan ,dah seminggu sakit peod tapi tak peod lagi, macam mana tu. Mee sup ubat  tak sedap badan  cum tak sedap tekak


Tak sahkan kalau tak order tomyam

Tapi tomyam ni bila dah terlebih  masin  boleh jadi lain macam je rasanya





 








Tarikh : 5 March 2014, Rabu
Lokasi : Harbour Place, Thai Salam
















Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )