Friday 21 March 2014

cook uncooked, read unread ,friend unfriend, follow unfollow, life is all about choices



Cook uncooked macam pelik je ayat tu, almaklumlah mak punya omputih tahap ringan ringan je, sebab tu pentingnya ada english educatian "bak kata usop wilcha " This morning I eat  fried rice with ikan kembung fried ,   macam sedap je ayat tu kan.


Breakfast pagi tadi, aku makan nasi goreng dengan ikan goreng.Sedap,  aku ni pantang  jumpa ikan mesti nak terkam , macam kucing plak kan.
Saper yang follow instagram & facebook aku, lepas ni bila tengok nasi goreng mesti nak muntah... dalam bulan ni je dah masuk 3 kali aku tepek gambar nasi goreng, pedulik lah yang penting guwe happy.

Sambal kentang dengan ikan bilis semalam bawak kat tempat kerja tapi pagi ni baru nak makan.ko mampu. Jangan pandang sepi, sedap nyah mak punya sambal kentang ikan bilis  ni ,  buatnya pun sonang.



















Tarikh : 21 March 2013, Jumaat
Lokasi : Company besar








Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )