Tuesday 10 December 2013

Teman tapi tak mesra sangat

(Nyanyi ikut lirik lagu Teman tapi mesra) Aku punya teman ,bukan teman sepermainan apatah lagi teman curhat. Nama temanku itu tak perlulah aku bagi tahu kat sini. Dia jenis tak banyak cakap(jalan tunduk macam cari duit 10 sen)ha ha ha (not you kak limah) tapi sekali bercakap, melahar siottt masa tu rasa macam nak tampar je mulut dia. Jenis manusia yang agak pendiam ni memang agak sukar untuk ditelah hati budinya.Dahlah dia pendiam perahsia pulak.mamposss. Ada aku kisah kalau dia nak berahsia pun, tapi yang annoyingnya *mampos campur omputih* dalam duk berahsia nak juga meriki- riki samada orang sekeliling tahu atau tidak tahu rahsia dia tu . Senang cerita macam nilah aku beli kasut high heel brand salvatore feregammo kononyalah , kalau boleh aku nak rahsiakanlah daripada orang sekeliling kasut mahal aku tu tapi dalam masa yang sama didalam hati bertanya-tanya "woiiii, takde ke makhluk yang nampak atau nak ambik tahu pasal kasut branded aku ni?'???????. arghhhh Saper susah sendiri nak berahsia sendiri terbako bila orang sekeliling tak ambik tahu. Kan senang kalau sendiri bagitahu kat orang pasal kasut branded tu. Mana tahu tekanan yang terbuku dihati kita akan beransur-ansur berkurangan bila orang ramai mulai ambik tahu pasal kasut tu, .....sedihhhh
 











 Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

No comments:

Pengikut Tegar : )