Thursday 2 May 2013

Colmar Tropicale Bukit Tinggi Berjaya Hills I'am coming

Siri pengembaraan bersambung semula ; Setelah aku update  pengembaraan ke Bukit Tinggi   siri  1  dan siri  2  minggu lepas kalau tak silap aku, kini tibalah masanya  aku mengupdate siri 3 dan terakhir. Tak banyak cerita yang tinggal di Colmar Tropicale ,cuma  serpihan-serpihan  cerita yang ku kutip satu persatu.Popoyo di situ. Okeylah untuk siri terakhir ni aku nak bercerita tentang  perjalanan ke colmar Tropicale Bukit Tinggi dan suasana di sana.
Masa kami  bertolak dari rumah untuk Colmar Tropicale Bukit Tinggi, matahari dah atas kepala dah pun.Inilah kali pertama aku jejak kaki ke Bukit Tinggi
 cracker sandwich munchys teman sepanjang perjalanan
Dutch lady coffee milk feveret Firdaus
ni semua poyooooo
Lebih kurang pukul 2 petang kami sampai di Bukit Tinggi, Berjaya Hills. I love Berjaya, katanya yuyi
"kengkawan, macam mana  dengan rambut saya, okey tak."
"yuyi, itik ni relek je, tak kcau aku pun." Gula-gula hacks bangga
"Eeee itik tu nak sondol vontot abang,"kata Firdaus
gedik santai
itik ke ni????
"weii!!!apa yang ko pandang tu???"
Yuyi sound gula-gula hacks "Apasal tangan ko landing kat belakang aku ni." "apasal Firdaus buat muka tuna?
Permandangan di  Colmar Tropicale
Entah kenapa  tangan dan kaki ni tak boleh duduk diam setiap kali ternampak games funfair
Sebelum habis bertoken-token lebih baik kita angkat kaki, dapat dua anak patung kecik jadilah.
Indahnya Suasana  dan  permandangan di sekeliling Colmar Tropicale Bukit Tinggi
Lagi suasana dan  permandangan di Colmar tropicale
Sudi-sudikalah ke Colmar Tropicale Bulit Tinggi : )
"mak , sekali lagi, dia buat  muka macam ni ,  nampak sangat aku berat,"rayu yuyi.
"ha ha ha macam nilah baru okey, muka macam ni nampaklah aku ringan sikit." Yuyi ketawa terbahak-bahak. Gula-gula menahan nafas, menahan geram.
Permandangan Colmar Tropicale dari atas sebuah menara
Suasana mendamaikan....... sejuk mata memandang
Saya gula-gula hacks melaporkan dari Colmar Tropicale Bukit Tinggi, sekian terima kasih.




Tarikh : 20 April 2013, Sabtu
Lokasi : Colmar Tropicale, Berjaya Hills , Bukit Tinggi
Peristiwa :Jalan-jalan makan angin


Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )