Friday 22 November 2013

Cara meningkatkan semangat kita untuk kurus -part 3

Cara meningkatkan semangat kita untuk kurus  Part 1 udah selasai, begitu juga dengan part 2 kini tibalah masanya kita ke part  3 part yang terakhir tak sangka pejam celik pejam celik dah 3 hari aku bersiaran di sini.OMG rajinnya makcik. Hidup kena rajin kalau tak miss soruuu (duit nuffnang). So, macam mana ?selepas membaca kemerapuan aku di part 1 & part 2 bersemangat tinggi nak kurus tak?Kalau masih rasa tak bersemangat lagi  teruskan membaca Part 3.

Okey lets go to cara meningkatkan semangat untuk kurus part 3,  kitaorang bukan pandai main bowling pun hanya sekadar riadah ntuk keluarkan peluh je.
Akak & adik yang tengah excited nak main bowling
Adik & akak tengah berbicang cara-cara nak dapatkan strike,seriusnya  kak tonnnn
Ayo yo yuyi masuk longkang ke?
Ayo yo gula-gula hacks

Selesai main bowling , sesi mengisi perut plak.Mulanya yuyi ajak makan  kat Full house,tapi memandangkan tempat tu cantik sangat jadi terpaksalah tukar fikiran pergi makan kat Delicious
Red Velvet Cake terbaek, makan sepotong nak dua potong ....makan dua potong memang tak lah
 Nasi Kerabu with ayam percek
 Adik with nasi kerabu, ulam-ulamannya aku ketepikan.
 Gula-gula hacks makan Rustic mushroom soup, macam tak caya je
Wraps 'N' Toasties with include balsamic wild mushroom, cajun salmon, portobello mushroom
 First time aku makan Hainanese Chicken Chop, layan juga

Crumbed chicken tenders-free sukernya














Tarikh : 10 November 2013,Ahad
Lokasi : Wangsa Bowl Setia  City Mall,Delicious Cafe  Setia City Mall
Peristiwa : Jalan-jalan hujung minggu





Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )