Tuesday 26 November 2013

Annual dinner 2013

Hujung tahun ni semua orang kat pejabat & kilang sibuk dengan annual dinner. Rakan-rakan sepejabat juga tidak  terkecuali ,masing-masing sibuk membuat persiapan untuk persembahan di annual dinner tidak lama lagi. Aku tumpang seronok je.  Walaupun  tak join dinner tempat kerja , aku pun turut sama kena tempias annual dinner, bila kena turun padang  temankan yuyi cari long  dress untuk pakai pergi annual dinner tempat kerjanya . Anak aku ni jenis cerewet dalam memilih pakaian , ekceli dia dah beli satu long dress tapi malangnya bila disarung ke badan , ada yang tak kena di bahagian pinggang dressnya .So , dia terus campak dress tu. Hari sabtu tu sekali lagi dia ajak aku  temankan  cari dress.Sabau jelah kan.


 
Budak cerewet
 Alang alang dah keluar singgah  sekejap kat Avon .Sepetot avon sentiasa dihati
Budak nakal

Yuyi ajak singgah Giant beli cd kartun  Firdaus.Tulah bila dah keluar ,banyak nau persinggahannya.
Firdaus pau yuyi belon dan topeng Iron man. Aku perhati je, lemak dah budak demok ni.

Upah kitaorang dapat menemani yuyi  cari dress.Yeah yeah makan kat Black Canyon
Muka nak makan penampau jepun
haishhh geramnya dengan budak sorang ni
 Yuyi makan Deep fried chicken lemon grass
 Firdaus makan American fried rice
 Aku makan Pad thai, sedap cuma silapnya ada kacang.Biasalah, bila dah jadi makcik makcik ni, gigi mulai berlubang sana sini  , kacang adalah  musuh utama.
Gula-gula hacks makan fried rice with prawn and chicken stuffed in omelette
 lemon iced tea & iced milk tea
 Sedap Mushroom Soup ni, geliksss.... macam tak pernah makan mushroom soup












Tarikh : 23 November 2013, Sabtu
Lokasi : Avon, Restoran Black Canyon Coffee, JJ Bukit Tinggi
Peristiwa : Jalan-jalan hujung minggu







Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

1 comment:

Hantu Kak Limah said...

Wawawawa.. gue punye dress pun x cari lagi...erkkkk ..gue pakai dress ke..huhuhu

Pengikut Tegar : )