Wednesday 6 November 2013

Aktiviti hujung minggu ; Apa ada dengan The Dancing Fish, H&M, Parkson

Semenjak  stalker  yang mempunyai pertalian darah dengan aku  duk rajin berkunjung ke  sini , rasa macam tak de mood nak update blog tersayang.Tapi bila difikirkan balik, dia saper nak buat aku tak de mood ,  down??? Saper pun boleh jadi stalker  tapi yang tak bestnya  stalker ni menyimpan perasaan tidak kepuasan hati  terhadap aku  lalu mencurahkan  ketidakpuasan hatinya di dalam bentuk tulisan yes entry di blognya  something like yang dia tak puas  hati & hati tak syok dengan aku.  Patut ke  di  buat anggapan dan andaian sendiri yang menguris hati dan perasaan  orang yang ada pertalian darah dengannya??. Seriously aku tak paham, konpius kenapa masa aku hidup susah kais pagi makan pagi kais petang makan petang mencari sesuap nasi tak de saper yang pedulik tapi sekarang ni whyyyy  bila aku dah boleh bernafas sikit , kenapa dia rasa tak puas hati. Please  bersyukurlah dengan apa yang di miliki. Seriously terkejut dowh bila  ada orang yang nak kenal dengan kita cum MAKCIK KARIPAP yang biasa-biasa ni... .....rasanya tak perlulah aku bagitahu saper orang itu. Bukannya best pun  tepuk air kat dulang  terpecek kat muka sendiri  dan apa plak yang bestnya meludah ke langit kena muka sendiri.

Cerita yang tak best ni tak seronok nak cerita  panjang lebar. Betul tak? Cerita yang aku akan ceritakan ni  tak delah best pun  tapi atleast bestlah juga dari cerita yang tak best tu : (

Sabtu  hari tu yuyi ajak temankan dia cari clutch dan hadiah untuk adik  sebab  yeahhh adik lulus periksa.haktuiii ngadakan  lulus periksa nak hadiah, dushummmm
Yuyi suka shopping kat H&M , dia kata kat barang kat sini murah dan terkini. Entahlah aku pun tak tahu tang mana yang murah dan  terkini well you know me MAKCIK KARIPAP yang tak up todate. Kebanyakan baju Firdaus Yuyi  beli kat H&M.  Selama ni aku tak pernah suruh pun dia belikan barang-barang untuk adik beradik tapi InsyaAllah buat masa ni dia  tak pernah  lupa adik beradik .

Selepas yuyi  mencapai apa yang dihajatkan dia ajak  kami mamam di The Dancing Fish
Mulai sekarang InsyaAllah dan di masa akan datang Yuyi dengan gula-gula hacks  nak minum air suam je ; )
Emping with sambal terasi
A tower of tahu ; Tahu telur
Terong berlado
Cumi berlado goreng
Ayam panggang (BBQ spring chicken)

Kailan with oyster sauce
Dancing Fish with sambal terasi and kicap(bapak kau fish dancing: )


Lepas mamam, yuyi ajak cari hadiah adik.
Adik sedang mencari barang permainan yang berkenan dihati
cari jangan tak cari
Syukur sangat sangat apa yang adik hajati selama ni tecapai
Bangganya akak bila dapat  menunaikan hajat adik ; apa ke nama alat muzik tu, bantai jelah organ mainan

Sementara menunggu yuyi , aku dengan  adik sempat berlegar -legar  di sekitar shopink komplek 









Tarikh : 2 November 2013, Saturday
Lokasi : H&M, Parkson, The Fish Dancing, Setia City Mall
Peristiwa : Jalan-jalan hujung minggu







Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

1 comment:

syalinda johari said...

tudiaa sedapnya menu2 itu..dancing fish tu mmg macam nak dancing sungguh laa..kekekkeee...
p/s: glowing2 si yuyi...santek berseri..

Pengikut Tegar : )