Thursday, 14 November 2013

Cara meningkatkan semangat kita untuk kurus -Part 1

Ek eleh makcik tempe  setiap tahun ko simpan azam  nak kurus   tapi tak kurus kurus  sampai la ni , ada hati plak  nak cakap pasal  semangat untuk kurus. Relaxlah, tak kurus  tak pe azam tu penting : ) Cakap pasal kurus ni, isu  orang  kurus sibuk nak kurus seringkali berlegar dalam fikiran aku. Lebih-lebih lagi bila aku nampak yuyi yang dah sedia kurus berusaha keras untuk kurus dengan berdiet kaw kaw , berskipping , berjogging dan bersenam  setiap hari. Betapa tersindirnya hati ini saat itu.Tolong oiiiiiiiii bila aku nak kurus ni.......

Makcik gemuk yang tak tahu bila nak kurus ni, sabtu hari tu temankan orang kurus sibuk nak kurus pergi jogging kat Taman Botani.Ahhhh ko mampu, nak jogging  tempat mantap je. Korang jangan lupa  berjogging di tempat mantap juga merupakan salah satu cara untuk meningkatkan semangat kita untuk kurus. Baik punya cara ni carilah dalam mana-mana buku motivasi,memang tak akan jumpalah, tak payah cari memang tak ada.


makcik hanya mampu merintih dalam hati............makcik gemuk rilex je tak nak kurus  ,orang kurus plak sibuk nak kurus
Firdaus macam kurus jeeeeeeeee
kami prefer berjalan kaki dari naik basikal
Penat ke dikkkk
Abaikan lelaki yang tidak  berbaju dan tidak berselipar tu.........
sorry to say....sedih dengan tempat ni........
sedihkan dikkk
Apakan daya mereka ini hanya pandai membuat pembaharuan tapi tidak  pernah cuba belajar mengekalkan apa yang perlu dikekalkan.
Hijau mata memandang.......

Kuda ni aku beri nama Johnny
burung kakak tua, giginya tinggal dua
eeee landak busyuknya



Apa tu.Pembaharuan lagiiiiiiiiiiiiii













Tarikh : 9 November 2013, Sabtu
Lokasi : Taman Botani Negara, Shah Alam
Peristiwa, Jogging






Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Facebook for female

facebook makcik suka masak

My bideo

My instagram

My instagram
skodeng jangan tak skodeng

Selamat datang