Thursday 21 November 2013

Cara meningkatkan semangat kita untuk kurus -Part 2

Entry bersambung dari  Part 1 ; Dah lama tak berjogging semput mak.....kaki, tangan badan terasa lenguh-lenguh sana  sini.tu baru sehari berjogging , macam manalah kalau setiap hari berjogging mau patah riuk badan aku. Dasar pemalas. Tengah pening kepala fikir balik dari jogging nak masak apa,suami cakap tak payah masak,tengahari dia ajak makan kat luar..uh uh lega. "baru dapat gaji ke bang?,"kata aku dalam hati.

 Seronoknya makan-makan sambil menikmati keindahan laut
Adik sedang menikmati keindahan laut
Seriously, first time aku tengok orang makan kacang  bersama bawang putih dan orang tu pulak anak aku , tanjat mak
Meriahnya muka adik dapat makan kacang bersama bawang putih
 ikan merah  steam chinese style ,kicap cair & halia
stir -fried kailan with garlic
pucuk paku belacan
lala soup
Hainannese noodle-macam rasa laksa je,macam pedas je










Tarikh : 9 November 2013, Sabtu
Lokasi : Restoran Port Village Tanjung Harapan, Port Klang
Peristiwa : Jalan-jalan cari makan






Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

No comments:

Pengikut Tegar : )