Friday 9 May 2014

Imej Anggun Spa ; Safah Herbs & Puan Gee




Perancangan awal aku nak ke klinik panel berhampiran rumah je, ntah cam mana ntah boleh sampai  ke klinik Mediviron area Shah Alam. He he he. Tulah akibatnya  bila  partner tetiba membatalkan kelas tajwidnya kerana bizi mengfollow aku . Klinik Mediviron.... rezeki, hari tu  dapat doktor wanita.Memang dah menjadi  fitrah wanita kot  lebih selesa mendapat rawatan daripada doktor wanita.
Bila dah ada partner , panjanglah langkah. Dari klinik Mediviron terus ke  Imej Anggun SPA milik Puan Jee di Plaza Alam Sentral. Yuyi  suruh aku berurut , aku redho je. Seingat aku, kali terakhir  jejak kaki kat  situ  masa pantangkan Firdaus  9  tahun lepas ,haishh  lamanya dah tak pergi situ. Ekceli  dulu lokasinya kat Pelabuhan Kelang,selalu jugak aku buat facial kat situ tu yang  kenal puan Jee owner SPA , tak delah kenal rapat sangat ,kenal kenal cam tu je . Bila SPAnya  terbakar , dia  berpindah ke lokasi sekarang, Plaza Alam Sentral. Dulu aku gilerr niaga pantang nampak iklan produk kecantikan di dada  majalah mingguan wanita mesti nak  survey . Bila dah  survey  dan confirm minat dengan suatu produk ,aku akan cuba usahakan  untuk jual produk tu. Kebetulan SPA  Jee ada promote banyak  produk kecantikan termasuk produk yang aku nak jual jadi dulu kerap lah aku pergi situ ambik stok BS(biarlah rahsia) .He he he aku yang dulu bukanlah yang sekarang ,sekarang aku dah pencen dari jual menjual ni. Jenuh jugak hari tu   mencari  SPA Jee  ni, rupa-rupanya mereka  dah  berpindah ke lokasi baru tak jauh dari lokasi  asal.
Anak ketiga bongsu Gula-gula Hacks yang masih manja sampai sekarang, bluwekkkk.Kebetulan dia cuti hari tu, yuyi heret sekali ke SPA


Puan Jee kini melangkah setapak lagi dalam dunia perniagaan. Dibawah ni adalah diantara keluaran produk Puan Jee Safah Herbs ,kepada yang beminat jadi pengedar boleh lah hubungi Puan  Jee Imej Anggun  SPA  Plaza Alam Sentral, aku dah pencen bagi kat kat orang muda berniaga pulak.he he he













Cukup setakat ni saje untuk hari ni akhir kata sokonglah produk tempatan..............









Tarikh : 6 May 2014, Selasa
Lokasi :Imej Anggun, Plaza Alam Sentral
Lot 2-73, Tingkat 2,
Plaza Alam Sentral, Jalan Majlis
Seksyen 14, 40000 Shah Alam.


























Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )