Friday 18 April 2014

Tips ngetop ; Cara mudah meningkatkan pengunjung blog; entry khas untuk blogger pemalas tahap cipan nak update blog

Tajuk yang ado...dah lama tak update blog  .Ko mampu tetiba update  0 entry "cara mudah meningkatkan pengunjung blog". Mamposs  terbako blogger  kat luar sana  bila terbaca tajuk entry aku ni . Ada aku kesah , rasanya tak salahkan  blogger senior ceh wah senior  tetiba baik hatilah sangat nak bagi tips  kat blogger seangkatan . Blogger baru duk diam-diam kat tepi sana ye   . Bagi blogger   sendu pemalas tahap cipan  bukan mudah nak dapat visitor  yang  beribu-riban sehari  terutama unik visitor . Setelah menjalankan kajian secara membuta tuli  terhadap instagram dan twitter  cehh wahh, aku dapat satu kesimpulan bahawa  dua rangkaian laman sosial ini  sedikit sebanyak membantu kita untuk meningkatkan lagi jumlah pengunjung  blog kita .jadi pada  blogger yang  malas nak update blog tapi  masih berkeinginan untuk meningkatkan pengunjung blog,caranya sangat mudah . tak perlukan modal bagai , kengkawan hanya perlu

1)buka akaun twitter

2)buka akaun Instagram


  kalau tak de  aral melintang sekurang-kurangnya  sehari   2 & 3 gambar aku tepek kat instagram . Setiap kali update aku  terus tekan button share to  facebook & twitter .





Okey tenang kengkawan, setelah  selesai  membuka akaun Instagram serta  mengemas kini  apa yang yang patut, kengkawan  hendaklah  menyediakan dua  ruangan untuk instagram dan twitter   kat pages didalam blog kengkawan  -Rujuk anak panah berwarna  merah menunjukkan  ruangan untuk instagram makcik manakala anak panah berwarna  cokelat menunjukkan ruangan untuk twitter makcik. "Untuk pengetahuan kengkawan"   kebanyakan orang di luar sana  terutama pengguna  instagram suka terjah  instagram  rakan blogger melalui link instagram diblog. The moral of the story Jika malas nak update blog, upadate je instagram,InsyaAllah  anda pasti mendapat jumlah pengunjung yang  sama banyak seperti ketika anda rajin update blog



Sedih , terpaksa bergandingan semula dengan chow yuen fatt  kekasih gelap aka kekasih awal dan akhirku  bagi mengelak diganggu   lelaki mantop, lelaki jual ubat kuat , lelaki tunjuk anu, lelaki gersang , lelaki nak kahwin lebih dari 4, &  lelaki yang suka judge a makcik by its skirt,  whatever di Instagram


Selamat tinggal avatarku yang lama
















Okeylah kengkawan cukup setakat ni je lah entry aku , akhir kata majulalah instagram  dan twitter  untuk blog






Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )