Thursday 3 April 2014

Thai prawn spring roll ; popia udang sedap kat Black Canyon Coffee

Nak  dimarah dah besar, marah kang takut sentap pulak.Aku cuma  mampu menjeling  je  ke arah mereka berdua. Eeehh geram gila , bila yuyi bagitahu aku  tujuan utamanya  ke Jaya Jusco  semata-mata nak mencari seekor hamster untuk adik buat teman masa cuti sekolah.Oh tidakkkk,  aku geli dan kurang suka haiwan  berbulu  .Okeyyy fine  jom belanja makan dulu  makan sebelum cari hamsterr . Cite hamster kemudian sambung kang kembang tekak terus tak lalu makan.

  Letih konon, dapat hamster terus hilang letih




 Thai style fried rice with prawn
 
 Yuyi mesti orderkan aku  Chicken soup,mestilah kan saper lagi yang tahu makanan  kesukaan mak kalau bukan anak sendiri .
  Black canyon chicken chop,belum pernah aku temui  seumpamanya sebelum ini.Chicken chop penuh misterikan???
 Chicken tomyam soup, perghhh sedap dimakan dengan  Thai style fried rice
 Thai prawn spring roll, apasal sedap sangat ni..
 Menu wajib order; Stir -fried mixed vegetables in oyster sauce









Tarikh : 21 March 2014, Jumaat
 Lokasi  : Restoran Black Canyon Coffee, Jaya Jusco .Tinggi





Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )