Tuesday 17 June 2014

Minuman herba mas cotek minuman seisi keluarga ....iklan jap


(1)MINUMAN HERBA MAS COTEK

Mas Cotek adalah sejenis tumbuhan herba yang biasanya terdapat di kawasan Pantai Timur semenanjung. Mas Cotek sebenarnya telah lama digunakan oleh nenek moyang kita sebagai makanan tambahan untuk menjaga kesihatan. Minuman Herba Mas Cotek yang dihasilkan sepenuhnya tanpa bahan kimia.

Di antara khasiat Minuman Herba Mas Cotek ini ialah :
- Mengembalikan tenaga
- Mengembalikan keremajaan kulit
- Masalah jerawat
- Membuang toksin dalam badan
- Pemulihan tenaga batin
- Paru-paru berair
- Penyakit kulit
- Melancarkan peredaran darah dan sakit puan
- Cirit birit
- Sakit urat
- Darah tinggi
- Gout
- Diabetis / Kencing manis
- Lemah jantung
Cadangan minum :
- Pesakit kronik - 1 botol 2x sehari
- Buang toksin   - 1 hingga 3 botol sehari
- 5-10 tahun     - 1 botol untuk 2 hari
- Lain-lain      - minum seperti biasa

mengikut kata kawan aku ni perempuan hamil tak digalakkan minum, katanya ditakuti nanti baby susah nak kuar, Wallahu'alam bissawab (والله أعلمُ بالـصـواب)
Harga
-Sebotol(500ml)-RM3.00
-Sekotak(24 botol)-RM60.00
*************************
(2)MINUMAN HERBA MAS COTEK
Khasiat minuman dan cadangan minum herba mas cotek gambar (2) sama seperti  minuman herba mas cotek gambar (1) cuma harga ,nama dan kuantitinya saje sedikit  berbeza,  minuman herba mas cotek  600ml gambar (2) ni tengah promosi,   harganya  RM32/sekotak dalam kuantiti 40 kotak bermula hari ni. Harga biasa RM50/sekotak ,,,cepat hubungi Cik Zana sementara stok promosi masih ada.
Harap maaf promo harga runtuh sold out

 

Harga terkini 600ml  RM5/sebotol RM80/sekotak 








*************************


Di samping  minuman herba mas cotek cik  Zana kita juga ada menjual  produk  untuk sakit sendi, sakit gout ,sakit chikunkunya,,,,, korang boleh hubungi sendiri Cik Zana untuk  mengetahui lebih lanjut tentang produk ni dan harganya.

Penat makcik berceloteh, jadi kepada yang berminat dengan produk ni tak reti- reti nak hubungi   atau sms Cik. Zana di talian  019 2153172 / 018 6602899














Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )