Wednesday 25 June 2014

Cantiknya koleksi shawl/selendang sempena Raya Aidilfitri 2014 Terbaikdariladang.com

Semalam petang ada sorang kawan ofis tanya aku pernah  beli  tudung online ke tak  . Aku cakap kat dia buat masa ni belum pernah lagi shopping tudung online. Di cakap sekarang dia tengah  cari tudung raya online. Ramai sangat orang jual tudung online,  dia pening tak tahu mana satu nak beli .Aku cadang suruh dia beli kat  Terbaikdariladang.com .Tak sangka pulak kawan aku ni menurut perintah.. Dalam banyak -banyak butik tudung online, entah kenapa aku boleh terbekenan dengan   terbaikdariladang.com. ni   pun aku tak tahu,,,,sebab koleksinya  nampak ekslusif kot.Ha ha ha


Tanjat mak, sephia shawl ni semalam petang kawan ofis order pagi ni sampai  terbaik  TDL koleksi selendang terbaik  sesuailah dengan polisi  mereka  98.7% pelanggan berpuas hati.
Comelkan  sephia shawl ni???Saper yang pakai InsyaAllah  jadi comel serta merta .


InsyaAllah , kalau ada rezeki raya tahun ni nak grab dua tiga helai sephia shawl  TDL  amboi boi boi !!!! nak banyak je.












Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )